piątek, 4 maja 2012

ROZDZIAŁ 36

Już po generalnej próbie mi i dziewczynom zaczęły się nerwy . Można powiedzieć, że stres zżerał nas od środka . Gdy zaczęła się schodzić publiczność czułyśmy to coraz bardziej i bardziej . Nagle wyglądając przez kurtynę zobaczyłam, jak w tłumie wchodzącym na salę wchodzą Nathan i Siva . Szybko schowałam się z powrotem za kurtynę . Gdy aula zapełniła się, musical się zaczął. Na początku wystąpiła Aśka z piosenką Blue Cafe " Wina ". Potem Oliwia z Birdy " People Help The People ",
Karola z Sylwią Grzeszczak " Karuzela " . W końcu przyszedł czas na mój występ . Wyszłam na scenę, wzięłam mikrofon od Karoli i spojrzałam na siedzącego Nathana . Szybko złożył dłonie w kształt serca . Moim zdaniem miało to znaczyć coś w stylu " Wszystko ci się uda . Nie martw się ", tak więc zrobiłam . Na początku zaśpiewałam piosenkę Chrstiny Aguilery " Tough Lover ", potem Birdy " Without A Word ", a na końcu rosyjską piosenkę Sylwii Grzeszczak " Za Toboy " . Po występie wszyscy wstali i zaczęli klaskać . Ukłoniłam się więc i zeszłam ze sceny . A gdy weszłam za scenę kurtyna zasunęła się za mną . Byłam ciekawa jaka będzie reakcja Nathana . Po cichu " wyślizgnęłam się " zza sceny i zeszłam na widownię . Nathan rozmawiał akurat z Sivą, więc stanęłam za nim i dwa razy popukałam go w ramię . Nerwowo się odwrócił, ale gdy mnie zobaczył od razu uniósł mnie i zaczął kręcić .
- Aaa ... Nathan ! Udusisz mnie zaraz ! - wykrztusiłam z siebie, bo Nath trzymał mnie dość mocno
- Przepraszam . - szybko postawił mnie z powrotem na ziemi - Kochanie, byłaś świetna ! Zajebiście poradziłaś sobie z Tough Lover, a to trudna piosenka ! - pocałował mnie w policzek
- Nath ma rację . Z tą piosenką poradziłaś rzeczywiście zajebiście - powiedział Siva podchodząc i przytulając mnie
- Ej, stary ! Pamiętaj, że to moja dziewczyna . - zaśmiał się Nath
- Pamiętam . I pamiętam, że mam też swoją .
- To ... Teraz idziesz do domu, czy masz jeszcze jakieś lekcje ? - zapytał mnie Nath
- Nie, już idziemy do domu . Miałyśmy dziś tylko musical . - odpowiedziałam - A właśnie ! Siva, może przyjdziecie z Karolą do mnie i Nathana ?
- OK . To poczekajmy na nią i możemy iść . - powiedział Siva
Tak więc zrobiliśmy . Poczekaliśmy na Karolę . Nagle wpadliśmy na pomysł, aby zrobić jej kawał . Szyderczo go zaplanowaliśmy i czekaliśmy na wielki finał . Gdy zobaczyliśmy, że dziewczyna już schodzi ze schodów Siva szybko podszedł do mnie ,złapał za biodra i pocałował. Karoli mina zaraz zmieniła się na minę w stylu " zaraz cię zabiję ! " . Podbiegła do mnie, zaczęła mną trząść i krzyczeć :
- Co ty dziewczyno odpierdalasz ?! Przecież Nathan tu stoi !
- Ale on wie . - odpowiedziałam niewinnie,choć czułam, że zaraz wybuchnę śmiechem
- Co wie ? Że zdradzasz go z Sivą ?!
- Ale ja go nie zdradzam . - dalej grałam niewinną
- Ato ? Co to kurwa było ? Przyjacielskie gratulowanie udanego występu ?!
- A to był żart ! - wybuchnął śmiechem Seev - Chcieliśmy cię wrobić ! - w tym momencie każdy z nas wybuchnął śmiechem
- I chyba nam się udało ! - dodał Nathan
- Ha, ha, ha ... Rzeczywiście bardzo śmieszne ... - powiedziała Karola - Chodźcie już .

-------------
Rozdział 34 - nuda, rozdział 35 - coś ciekawszego, rozdział 36 - następna nuda ... Sorki, ale jakoś no pomysłu nie mam ... Choć mam cichą nadzieję, że 37 będzie trochę ciekawszy ... ;D Ale i tak zachęcam was, abyście napisali swoją opinię w komentarzu ..  ; p [ Rozdział z dedykiem dla wszystkich, którzy to w ogóle czytają xD ] Dzięki waszym pozytywnym komentarzom mam mobilizację do pisania kolejnych rozdziałów, nawet jeżeli są samą nudną ... ; D

7 komentarzy:

  1. Zajebi*sty :P Już nie mogę się doczekać 37.
    Mówiąc szczerze to nie był nudny rozdział ;P .
    Najlepsza była końcówka ;D

    Ato ? Co to kurwa było ? Przyjacielskie gratulowanie udanego występu ?!
    - A to był żart ! - wybuchnął śmiechem Seev - Chcieliśmy cię wrobić ! - w tym momencie każdy z nas wybuchnął śmiechem
    - I chyba nam się udało ! - dodał Nathan
    - Ha, ha, ha ... Rzeczywiście bardzo śmieszne ... - powiedziała Karola - Chodźcie już . Masakraa, ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. super ! chce szybko 37 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) Szybko pisz następny

    OdpowiedzUsuń
  4. super :) nexta proszę

    OdpowiedzUsuń
  5. superaśny
    zapraszam do mnie:
    http://hitthelightanddance.blogspot.com/2012/05/potajemne-zycie-rozdzia-10.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rozdział :)
    Twoje rozdziały nigdy nie są nudne , zapamiętaj to !
    czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  7. super rozdział , czytam dalej póki mam czas xD
    ~ Halfway There

    OdpowiedzUsuń