środa, 7 marca 2012

ROZDZIAŁ 7

Usiadłyśmy na kanapie i włączyłyśmy na kanał muzyczny . Akurat leciało Warzone i dopiero w tym momencie zdałyśmy sobie sprawę z kim tak na prawdę mamy doczynienia .
- A właśnie ! Chłopaki ! Zapomniałem wam powiedzieć ! - krzyknął Nathan
- Ale co ? - zapytał Nathana Max
- To , że jako pierwszy słyszałem jak śpiewa Maja !
- Co ?! Ten najmłodszy z nas leszcz słyszał pierwszy ? - zapytał z oburzeniem Tom
- Ale czemu nazwałeś go leszcz ? - zapytałam
- To było dla żartu .. Nie znasz nas jeszcze z żadnych wywiadów ?
- No , znam ... Ale nie słyszałam jak się wyzywacie .. Dla żartu oczywiście .
- No to teraz już słyszałaś ! Ale mniejsza z tym ! Śpiewaj ! - powiedział Siva
- Nie ,no chłopaki ! Nie teraz , nie tutaj .
- A niby czemu ? Masz coś do tego domu ? Hmmm ? - zapytał Jay śmiejąc się
- Nie , tylko ...
- Nie ma tylko ! Kurde ! Śpiewaj ! Bo wyjdę . - zagroził mi Max
- Wszyscy wyjdziemy ! - dodał Siva
- Aaaaa .... No dobra ! - powiedziałam z dziwną miną
- Wiesz , co już mi się w tobie podoba ? - zapytał Jay
- Co ?
- Że masz odwagę przed nami zaśpiewać !
- No właśnie , nie mam . Ale nie mam wyboru .
- Tsaa ... No to może zacznij już śpiewać . - powiedział Tom - Znasz może piosenkę You Lost Me ?
- Christiny Aguilery ? - zapytałam
- Tak ! Dokładnie ! Możesz ją zaśpiewać ?
- Dobrze , już tylko się odczepcie ! - powiedziałam z uśmiechem na twarzy
Zaczęłam śpiewać . Wcale nie chciałam jej kończyć , bo bałam się opinii chłopaków . Lecz , gdy skończyłam i spojrzałam na nich zobaczyła ich zdziwione twarze .
- Co ? Coś nie tak ? - zapytałam z przerażeniem
- Nie tak ?! Wszystko na tak ! Ty się nie nadajesz na konkursy  między szkolne ! Nie myślałaś o takim czymś jak X Factor , albo coś w tym rodzaju ? - zapytał Max
- Nie . Jakoś nie zbyt . Ale dzięki  , bo jeszcze nie słyszałam tak miłych słów ... I to od sławnego zespołu !
- No .. Można powiedzieć , że jaesteś '' wszchodzącą '' gwiazdą pop - zaśmiał się Tom
- Ej ! A my ? My zawsze ci mówimy miłe rzeczy ! - powiedziały z obuzreniem Karola i Aśka
- Ale wy jesteście moimi przyajciółkami .... I nawet jak coś zwale , to mi powiecie , że było super .
- No ... To jest fakt . - powiedziała Karola
- Ekhym ... Możemy wrócić na teamt śpiewu ? - zapytał Siva - Bo nie dokończyliśmy rozmowy .
- Aha , no tak ! Czemu nie myślałaś o tym ? Ty masz talent ! I jestem na tak ! Przechodzisz dalej ! - zażartował Tom
- Sory , że znów przerwę , ale pamiętasz Paulinę Smolnik ? Chodziła z nami kiedyś do klasy . - powiedziałą Aśka
- No , pamiętam , a co ?
- Bo ona zobaczyła twój wpis na fb i okazało się , że ona mieszka w Londynie .
- Serio ? To świetnie ! Musimy się z nią zobaczyć ! - krzyknęłam
- To zaproście ją do nas ... Co za problem ? - powiedział Max
- Nie no co ty ! Przecież nie zaprosimy jej do waszego domu . - powiedziała Aśka
- Czemu ? I co ? Teraz powiecie '' nie chcemy się narażać '' ? Gówno prawda ! Już się naraziłyście ... A raczej naraziłyście swoje życie , że tu w ogóle przyszłyście . - powiedział Siva
- Yyyy ... Czemu ?
- Bitwa na jajka mało mówi ? - zapytał Jay
- Aha . No fakt ..
- Dobra zadzwonię do niej . - powiedziałam
- Wiecie co ? Ona ma na prawdę talent - powiedział szeptem Tom
- Po pierwsze - łał , żeś się teraz zapłonem popisał , a po drugie - czemu mówisz szeptem ? - zapytał Siva
- Żeby nie słyszała dopóki dzwoni .
- Okej . Paulina powiedziała , że przyjdzie . Będzie za jakieś 40 min. - powiedziałam wracając po zadzwonieniu - To ... Co robimy przez ten czas ?
- Nie wiem ... Może bitwa ? - zaproponował Jay
- A może byście się najpierw umyli ? Jesteście cali w jajkach ! A ja przez ten czas zamówię pizzę . - powiedział Nathan
- Młody dobrze mówi ! - powiedział żartobliwie Max
- Już wolę jak mówicie do mnie Baby Nath , niż młody !
- No dobra ... Chodźcie , idziemy się umyć .. Aha , no i dzięki za radę '' Baby Nath '' - powiedził Siva śmiejąc się .
- Nie ma za co '' leszczu '' - odpowiedział także się śmiejąc Nathan

------------------
Trochę się rozpisałam , no ale cóż .... ;p Zdarza się  . ;d

4 komentarze:

  1. Super

    zapraszam do mnie
    http://icantbelieveihadtosee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega. Jak zawsze. I dziekuje za umieszczenie mnie ;D. Kochana jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać dalszej części bitnwy na jajka. :3 I oczywiście dalsze ciągi mało mi znanej Pauliny Smolnik .xO

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo robi się coraz ciekawiej , i kim jest Paulina Smolnik ?
    ~ Halfway There

    OdpowiedzUsuń