środa, 28 marca 2012

ROZDZIAŁ 19

Rano, gdy się obudziłam, Nathana przy mnie nie było . Zdenerwowałam się trochę, bo z poprzedniej nocy pamiętałam tylko chwile już randki w domu . Nagle zobaczyłam go wychodzącego z łazienki . Był w samych bokserkach, ale wyglądał bardzo seksownie .
- Hej kotku . Już nie śpisz ? - zapytał wchodząc spowrotem do łóżka pod kołdrę i obejmując mnie
- Jak widać. A ty czemu nie śpisz ?
- Ja wstałem do łazienki . Ale wiesz ... Poprzednia noc była magiczna .
- A właśnie ! Mógłbyś mi powiedzieć, czy ja coś wczoraj piłam ?
- Tak . Wypiłaś ze 4 piwa , a co ? Kac ? - zaśmiał się
- Nie tyle kac, co zanik pamięci .
- Ahhh ... No dobrze . Powiem ci, co się wydarzyło . - powiedział pocierając szyderczo ręce .
Kiedy Nathan opowiadał mi, co zaszło ostatniego wieczoru, nie mieściło mi się to w głowie . Nie myślałam, że jestem zdolna do czegoś takiego . Gdy już skończył, namiętnie mnie pocałował .
- A to za co ? - zapytałam
- Za to, że byłaś grzeczną dziewczynką . - zażartował
Chcieliśmy powtórzyć pocałunek, lecz nie zdążyliśmy, bo do pokoju wpadła Paulina .
- No hej gołąbki . Co tam ? Mmmm ... Widzę, że nie źle wczoraj zabalowaliście .
- Noo ... Pobalowaliśmy to mało powiedziane . - zaśmiał się Nathan - Wiecie co ? Ja może pójdę się umyć, ogarnąć itd, a wy sobie pogadacie . - pocałował mnie w policzek i poszedł do łazienki
- Awww !! Muszę to komuś powiedzieć !! - nagle wykrzyczała Paulina
- Co się stało ?
- Wczoraj chłopcy zabrali nas do klubu i poszłam tańczyć z Tomem . Zaczęliśmy tak sobie gdać i się jeszcze bliżej poznawać . Nagle muzyka zmieniła się na wolną , więc zaczęliśmy tańczyć przytulanego . A Tom wtedy mnie pocałował !
- To znaczy, że jesteście razem ? - zapytałam zaciekawiona
- Raczej nie . - odpowiedziała zrezygnowana - Od rana się do mnie nie odezwał .
- To która jest niby godzina ?!
- Pięć po jedenastej .
- Cholera ! Jak późno .
- Oj tam, oj tam . A jak tam twoja noc ?
- A wiesz, zę nawet nie wiem do końca . Pamiętam tylko, że całowaliśmy się w domu, a to przeszło w takie inne zabawy ... Reszte opowiedział mmi Nath - zaśmiałam się
- Uuuu ... W takim razie wy mieliście lepszą noc .
- Okeej . To... Idziemy na dół ? - zapytał Nathan po wyjściu z łazienki
- Dobrze, ale ... Dalbyś mi jakąś koszulę do ubrania ? Boo...
- Dobra. Zaraz jakąś znajdę . - Nathan wszedł do dużej szafy z ubraniami i zaczął poszukiwania bluzki . - Znalazłem ! Trzymaj ! - rzucił mi koszulę z misiem i napisem Game Over . Zawsze podobała mi się ta bluzka Natha . Szybko ją założyłam i cała nasza trójka zeszła na dół . Tom widząc nas schodzących po chodach, natychmiast podszedł do Pauliny, zaciągnął ją na bok i powiedział...

----------------
Trochę nudne , ale Paulina nalegała, abym dodała :D Z dedykacją dla niej ; *
Zachęcam do komentowania . : P

3 komentarze:

  1. Nareszcie go dodałaś! Dziewczyno jak najszybciej dawaj rozdział 20 bo inaczej umrkę , jak nie będę wiedzieć co będzie dalej z Pauliną i Tomem ! ♥ Ten rozdział bym extra! A zwłasza ty i Nathan Uuuu .

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Czekam na następny ..... ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. uu świetna noc xD, i boski rozdział
    ~ Halfway There

    OdpowiedzUsuń