środa, 14 marca 2012

ROZDZIAŁ 13

Do pokoju weszli chłopacy z dziewczynami .
- Noo ... Romeo i Julia już się pogodzili . - powiedział Max
- Puka się ! - powidział dość głośno Nathan
- Ohh ... No tak . Nie chcieliśmy przerwać wam tego pięknego pocałunku . - powiedział żartując Jay
- Usiądźcie , włączcie telewizję , czy coś ... Ja musze iść do łazienki .
- I co ? I co ? I co ? Plan sie udał ? - od razu zapytała Karola
- Tak . I z tego co tu widzieliśmy , to nawet za dobrze . - powiedział Tom
- Eeej , to co tu się działo ? - zapytałą Aśka
- Domyśl się . - powieział Siva
- Ahh ... Już chyba wiem . Całowali się ? - zapytała z podnieceniem Aśka
- Tak . A żebyś zobaczyła jak się od siebie szybko oderwali , gdy weszliśmy ! - zaśmiał się Jay
Nagle rozległo się pukanie do drzwi . Otworzyła je Aśka .
- Hej , Paulina ! Wejdź !
- Cześć . To jest Klaudia . Moja przyjaciółka .
- Hej ,  jestem Klaudia . - powiedziała Klaudia
- Cześć, miło nam cię pozanć . Maja i Karola zaraz przyjdą .
- Yyy ... Czemu nam ?
Aśka odwróciła się . Żadnego z chłopaków nie było na łóżku .
- Chwila ! Karola ! Gdzie są chłopaki ?
- Oni poszli do łazienki .
- Ale Maja jest w łazience .
- Już nie jest . Wyszła , jak oni wchodzili .
- A czemu poszli wszyscy ?
- Wydaje mi się , że ty myślisz , że oni poszli do toalety . A oni poszli umyć ręce .
- Nie ! Rozumiem znaczenie słowa łazienka , a toaleta !
Gdy chłopcy wyszli z łazienki Paulina krzyknęła :
- To ty ! Co tu robisz ? Jak śmiesz przychodzić tu , po tym co zrobiłeś Maji ?! - wskazując palcem na Nathana
- Ale ja ... ja ... - zacząś się jąkać Nathan
- Spokojnie ! Paulina ! Pogodziliśmy się ! 0 powiedziałam szybko
- Na pewno ? - zapytała patrzać podejrzliwie na Nathana
- Tak . Wszystko OK .
- Ale o kim wy mówicie ? - zapytała Klaudia
- Ahh ... Przpraszam , zasłoniłam ci widok . - powiedziałam . Szybko odsłoniłam Klaudii widok . - Poznaj proszę Max'a , Jay'a , Tom'a , Sivę i Nathan'a .
- Yy ... yyy... Przecież to ... to ... to są The Wanted ! - powiedziała Klaudia . Stała tak z otwartą z wrażenia buzią . - Ale ... ale ... jak to możliwe ?! Dobra ! Szczerze ! Kto się za nich przebrał ?
- Nikt . Jesteśmy sobą . - powiedział Max
- Udowodnijcie !
W tym momencie na cały apartament rozległy się słowa śpiewane przez chłopaków : " The sun goes down , the stars come out . And all that counts is here and now . My universe will never be the same . I'm glad you came " .
- Aaaa ... O rajusiuu ! To na prawdę wy !! Zawsze marzyłam , aby was poznać ! Boże ! Wy się przyjaźnicie ?
- Można tak powiedzieć . - powiedziałą Karola
- Wiesz ... Między młodym , a Maja przyjaźni już raczej nie ma . - powiedział Siva
- A co ? Pkłóciliście się ? - zapytała Klaudia
- Przeciwieństwo tego ! - powiedział
- Ahhh ... To się rozumie . Mam do was chłopcy prośbę . - powiedziała Paulina
- Jaką ? - zapytał Nathan
- Czy moglibyście zaśpiewać nam Glad You Came ?
- No wiesz . Jeśli tylko reszta chce . - powiedział Tom słodko na nią patrząc
- Jasne , że chcemy - krzyknęłam
W tym momencie , chłopcy zaczęli śpiewać Glad You Came . Gdy doszło do zwrotki , w której śpiewają Siva i Nathan podeszli bliżej nas . Siva zaśpiewał tą zwrotkę do Klaudii , lecz Nathan podszedł do mnie , złąpał mnie za rękę i zaśpiewał . Czułam się tak samo , jak na koncercie w Polsce . Tylko że wtedy śpiewał do mnie jako do fanki . Gdy chłopcy skończyli śpiewać zaczęłyśmy im bić brawo . Wtedy Nathan podszedł i czule mnie pocałował . W tym czasie reszta grupy nam zaczęłą bić brawo , a my zaczęliśmy się śmiać . W tym momencie Paulina przyszłą do mnie i zapytała :
- Mogę cię prosić na słówko ? ....

-----------------
Trochę dziwnie wyszło , ale cóż ... Zaczęcam do komentowania . : )

2 komentarze:

  1. - No wiesz . Jeśli tylko reszta chce . - powiedział Tom słodko na nią patrząc- Tom. Świetny jak najszybciej dawaj następny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. a jednak przeprosiny przyjęte xD super ci to wyszło :]
    ~ Halfway There

    OdpowiedzUsuń