piątek, 8 czerwca 2012

ROZDZIAŁ 54

Gdy się obudziłam wyszłam z pokoju i poszłam do kuchni . Kiedy tam weszłam wszyscy po kolei zaczęli podchodzić do mnie, przytulać mnie i mówić, jak im jest przykro .
- Dzięki, ale mam do was prośbę ... - powiedziałam
- Jaką ? - zapytał Jay
- Żebyście traktowali mnie normalnie ... Tak, jak traktowaliście mnie przed tym zdarzeniem . Po prostu zacznę żyć od nowa . Już bez Mateusza, ale za to z Nathanem i z wami . Wiem, że trudno będzie o tym zapomnieć, ale dam radę .
- Na pewno dasz . - powiedział Siva
- Nie ma opcji, żebyś nie dała  ! - dodał Tom
- Wiecie ... Przeszłabym się na spacer ... - powiedziałam
- To możemy z tobą pójść . - powiedział Max
- ... Do galerii . - dodałam
- Oooo ... To ja jestem chętna ! - Michelle wstała i stanęła obok mnie - Ktoś jeszcze ?
W sumie do galerii poszłyśmy wszystkie . Jako jedyna z dziewczyn naprawdę zaszalałam, bo kupiłam 2 pary butów na dość dużej szpilce, 3 bluzki i 2 pary spodni . Michelle kupiła czerwone szpilki na platformie i granatowy żakiet, Klaudia zwykły, biały T-shirt, a Jessica brązową torbę i rozpinaną koszule w kratkę .Tylko Paulina nic sobie nie kupiła . Wróciłyśmy do domu całe szczęśliwe z udanych zakupów . Nathan od razu kazał mi przymierzyć to, co kupiłam, aby mnie obejrzeć swoim " fachowym okiem " . Kiedy juz obejrzał mnie we wszystkich ubraniach wstał, podszedł, pocałował mnie i powiedział :
- Wiesz co ... ?
- Co ?
- Wiesz, że mam cudowną dziewczynę ? - objął mnie w pasie
- Wiesz, że wiem ... ?
- Mhyyym ... Ale skromność ... - powiedział z sarkazmem
- A wiesz, że mam cudownego chłopaka ?
- No baa ... - powiedział dumnie - Bo to ja !
- Właśnie wiem ... I wiem też, że mam szczęście .
- Czemu szczęście ?
- Bo jesteś mój . - uśmiechnęłam się
Nathan spojrzał mi głęboko w oczy, odgarnął lekko włosy z twarzy i czule mnie pocałował ...

----------------
Przepraszam, że taki krótki, ale 55 będzie dłuższy ;D Mam nadzieję, że podobają wam sie te wypociny . ; ) Zachęcam do komentowania :D + Zapraszam na mojego nowego bloga, który także jest o TW -  http://thewantedandmagic.blogspot.com/  - Tutaj też zachęcam do komentowania . :D + Ten rozdział dedykuję wszystkim, którzy go przeczytają i nie zasną . xD

5 komentarzy:

  1. Świetny :)
    czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ty możesz mówić że przy tym da się zasnąć to jest zajebiste!!
    Weny kochana!!
    Czekam na nexta,mam nadzieję że niedługo się pojawi

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest świetny!
    Czekam na następny.
    Weny kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest booskie ;)
    Ja to jestem udana, że tak późno tu trafiłam xp
    Ten blog jest genialny!
    Ty jesteś genialna!
    Już nie mogę doczekać się następnego rozdziału ;)
    Weny życzę ;***

    Zapraszam do mnie ;)
    http://francestory.blogspot.com/
    oraz
    http://love-is-all-i-have.blogspot.com/

    Zachęcam do oceny ;******

    OdpowiedzUsuń
  5. Mhm < 3 . Bosko : * . W końcu dodałaś nowy rozdział ! Codziennie tu wchodziłam i patrzyłam aż w końcu ! < 33. Love that :** . CZEKAM NA NASTĘPNY ROZDZIAŁ ! ;**

    OdpowiedzUsuń