sobota, 25 lutego 2012

ROZDZIAŁ 1

Niedzielne popołudnie . Szykuję się właśnie na koncert The Wanted z moimi przyjaciółkami Aśką i Karolą . Jesteśmy strasznie szczęśliwe , że idziemy na koncert naszego ulubionego zespołu .

[...] W hali wielki pisk i nagle wszyscy wstrzymali oddech , gdyż TW właśnie wyszli na scenę . Wciąż nie mogę uwierzyć , że tu jestem - pomyślałam . Pierwszą piosenkę jaką wykonali to Rocket , potem I'll be your strenght , Warzone , Lightning , All Time Low , Last To Know , A good day for love to die i w końcu jako ostatnią wykonali Glad You Came . Byłam tak podekscytowana , bo stałyśmy przy samej scenie , a każda fanka wie , że chłopaki lubią czarować dziewczyny przy tej piosence . Gdy nadeszła kolej Nathana podszedł do krawędzi sceny złapał za rękę mnie i Karolę i zaczął śpiewać. Wpatrywał się we mnie swoimi niebieskimi oczami, tak ja w niego . Niestety ta magiczna chwila nie trwała zbyt długo , gdyż Nath musiał wracać do reszty grupy . Po zakończeniu piosenki chłopcy podziękowali wszystkim za przybycie i się pożegnali . Szybko rzuciłyśmy się za kulisy , aby załapać się na jakieś fotki Pierwsza poleciała Karola rzucając się w stronę Toma . Zrobili sobie parę zdjęć , dał jej autograf i zauroczona widokiem odeszła na bok , by poczekać na mnie i Aśkę . W tym czasie Aśka robiła sobie zdjęcia z Maxem , a ja podeszłam do Nathana

- Wasz koncert był cudowny ! Bardzo mi się podobało . Mam nadzieję , że jeszcze kiedyś przyjedziecie do Polski!
- Dzięki , bardzo się staraliśmy , żeby się podobało . A ty nie jesteś tą dziewczyną , którą trzymałem za rękę przy GYC ?
-Tak to ja . Miło mi , że mnie zapamiętałeś .
- Takiej twarzy nie da się zapomnieć !
-Dzięki , To bardzo miłe z twojej strony . Przepraszam , ale muszę iść do przyjaciółek , bo na mnie czekają . Pa !
- Na razie ! Mam nadzieję , że jeszcze kiedyś się spotkamy !
- Ja też - krzyknęłam odchodząc z uśmiechem na buzi .

Byłyśmy bardzo zmęczone , bo było dość późno , więc każda z nas pojechała do siebie do domu...

5 komentarzy:

  1. http://twpolishfanfic.blogspot.com/
    Mam prospe , wejdz w tego linka , ogarnij prolog i rozdział 1 i podziel sie wrazeniami , ok ?
    jestem ciekawa , czy zauwazysz .. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. moglabys czcionke albo powiekszyc albo zmienic , bo mi sie wszystko rozmywa ;p

      Usuń
    2. Wiem , właśnie muszę zmienić .. ;/

      Usuń
  2. o rozpoczyna się ciekawie xD Warzone ♥
    ~ Halfway There

    OdpowiedzUsuń